Asiakaspalvelu Yrityspalvelut Kaleva Oy
Kaleva mediana

Kuinka saada silmäpareja hyvälle sisällölle?

04.11.2015

Sisältömarkkinointi on tehnyt tulemistaan jo vuosia, ja tässä aallossa moni yritys onkin laittanut ansiokkaasti omat kanavansa kuntoon. Siinä missä bannerit ja lehtikampanjat ovat usein lyhyitä pyrähdyksiä, on sisältömarkkinointi kestävyyslaji.

Tärkeintä on satsata aikaa ja asettaa tavoitteet. Jos sisältöä tuotetaan hampaat irvessä keskiyöllä, kun muut työt on tehty ja lapset nukutettu, ei tuloksena todennäköisesti synny laatua, joka kiinnostaisi asiakasta tänä informaatiotulvan aikana. Toisaalta, jos sisältöä on lähdetty tuottamaan ilman sen suurempaa suunnitelmaa ja tavoitetta, homma kariutuu helposti alkuinnostuksen jälkeen.


Myös sisältömarkkinoinnissa korostuu normaalit markkinoinnin kulmakivet:

  1. Kenelle viesti on suunnattu? Personoi ja mieti keinot sen mukaan.
  2. Suunnittele: tee vuosikello, sisältösuunnitelma, aikataulutus
  3. Aseta tavoitteet niin operatiivisesti kuin strategisesti
  4. Varaa aikaa
  5. Käytä asiantuntijoita tarvittaessa

Natiivimainonnalla silmäpareja

Median keinoin on mahdollista saada hyville sisällöille rutkasti lisää kiinnostuneita silmäpareja. Kalevassa niin kuin muissakin uutismedioissa on mahdollista nostaa omia hyviä sisältöjä niille paikoille, joissa perinteisesti on totuttu näkemään journalistista sisältöä. Tämä on parhaimmillaan oiva tapa syventää viestiä asiakkaan suuntaan ja tarinankerronnalla luoda mielikuvia sekä erottautua kilpailijoista. Keinot ovat moninaiset: tekstin, kuvien ja videosisällön lisäksi voi käyttää interaktiivisia elementtejä kuten testejä, tuotevalitsimia, lomakkeita liidin keruuseen jne.

Kaleva mediana tarjoaa palvelut onnistuneen sisältömarkkinoinnin tekemiseen. Meillä on 300 000 sitoutunutta potentiaalista asiakastanne sivuillamme joka viikko. Voimme tehdä puolestasi teksti-, kuva- ja videomuotoisen sisällön ja jakaa sitä niin omissa kuin muissakin kanavissa.

Olemme asiantuntijaorganisaatio: kun oma aika ei riitä, me voimme auttaa pienestä valmiin sisällön stilisoinnista aina Avaimet Käteen – kokonaisuuksiin.

Kysy lisää omalta myyjältäsi tai Palvelupisteestämme 08-5377 180, mediamyynti@kaleva.fi

Facebook   Twitter   Sähköposti

Ajankohtaista

Lukekaa ilmoituksia

06.09.2017
Vuonna 1901 Venäjän sensuuri lakkautti Kalevan kolmeksi kuukaudeksi, ja tuon ajan Kaleva palveli ilmoittaja-asiakkaitaan aviisilla nimeltä L...

Tapahtumat –sivusto uudistui ja viisinkertaisti kävijämääränsä vain puolessa vuodessa

06.09.2017
Tapahtumat –sivusto uudistui ja viisinkertaisti kävijämääränsä vain puolessa vuodessa

Jättijakelu 14.10.

04.09.2017
Nyt tavoitat sanomalehdessä entistäkin suuremman lukijajoukon. Lehti jaetaan poikkeuksellisesti tilaajatalouksien lisäksi ylimääräisiin koti...

Tuloksellinen BtoB myynti- ja markkinointikoulutus

29.08.2017
Tuloksellinen BtoB myynti- ja markkinointikoulutus 7.9.2017 klo 8.00 - 10.30

Videoita BtoB -viestintään

09.08.2017
Videosisältöä kulutetaan kanavasta ja laitteesta riippumatta enemmän kuin koskaan ennen

Opiskelu- ja ammatit-liite 12.9.2017

09.08.2017
Koulutusilmoituksien tiedot koetaan hyödyllisenä ja tärkeänä.

Tavoita Kalevan medioilla 80 % alueemme päättäjistä.

27.06.2017
Tiedätkö miten tavoittaa yritysten hankinnoista päättävät ihmiset?

Miten nappasi? – 7 kysymystä Nappaa.fi:stä

07.06.2017
Toukokuun huutokaupasta saatiin erittäin positiivisia kokemuksia. Tarjonta oli runsasta, tuotteita huudettiin hyvin, ja nappaa.fi-konsepti a...

Harrasta ja virkisty -liite

17.05.2017
Tavoita huikea määrä terveydestä, hyvinvoinnista ja liikunnasta lukijamme

Kalevan menokalenteri uudistui!

08.05.2017
MItä tällä viikolla?

Ota yhteyttä