Asiakaspalvelu Yrityspalvelut Kaleva Oy
Kaleva mediana

Kuinka saada silmäpareja hyvälle sisällölle?

04.11.2015

Sisältömarkkinointi on tehnyt tulemistaan jo vuosia, ja tässä aallossa moni yritys onkin laittanut ansiokkaasti omat kanavansa kuntoon. Siinä missä bannerit ja lehtikampanjat ovat usein lyhyitä pyrähdyksiä, on sisältömarkkinointi kestävyyslaji.

Tärkeintä on satsata aikaa ja asettaa tavoitteet. Jos sisältöä tuotetaan hampaat irvessä keskiyöllä, kun muut työt on tehty ja lapset nukutettu, ei tuloksena todennäköisesti synny laatua, joka kiinnostaisi asiakasta tänä informaatiotulvan aikana. Toisaalta, jos sisältöä on lähdetty tuottamaan ilman sen suurempaa suunnitelmaa ja tavoitetta, homma kariutuu helposti alkuinnostuksen jälkeen.


Myös sisältömarkkinoinnissa korostuu normaalit markkinoinnin kulmakivet:

  1. Kenelle viesti on suunnattu? Personoi ja mieti keinot sen mukaan.
  2. Suunnittele: tee vuosikello, sisältösuunnitelma, aikataulutus
  3. Aseta tavoitteet niin operatiivisesti kuin strategisesti
  4. Varaa aikaa
  5. Käytä asiantuntijoita tarvittaessa

Natiivimainonnalla silmäpareja

Median keinoin on mahdollista saada hyville sisällöille rutkasti lisää kiinnostuneita silmäpareja. Kalevassa niin kuin muissakin uutismedioissa on mahdollista nostaa omia hyviä sisältöjä niille paikoille, joissa perinteisesti on totuttu näkemään journalistista sisältöä. Tämä on parhaimmillaan oiva tapa syventää viestiä asiakkaan suuntaan ja tarinankerronnalla luoda mielikuvia sekä erottautua kilpailijoista. Keinot ovat moninaiset: tekstin, kuvien ja videosisällön lisäksi voi käyttää interaktiivisia elementtejä kuten testejä, tuotevalitsimia, lomakkeita liidin keruuseen jne.

Kaleva mediana tarjoaa palvelut onnistuneen sisältömarkkinoinnin tekemiseen. Meillä on 300 000 sitoutunutta potentiaalista asiakastanne sivuillamme joka viikko. Voimme tehdä puolestasi teksti-, kuva- ja videomuotoisen sisällön ja jakaa sitä niin omissa kuin muissakin kanavissa.

Olemme asiantuntijaorganisaatio: kun oma aika ei riitä, me voimme auttaa pienestä valmiin sisällön stilisoinnista aina Avaimet Käteen – kokonaisuuksiin.

Kysy lisää omalta myyjältäsi tai Palvelupisteestämme 08-5377 180, mediamyynti@kaleva.fi

Facebook   Twitter   Sähköposti

Ajankohtaista

Näyttävä mainos Kaleva.fi:n etusivulla

22.10.2018
Tee vaikutus ja tavoita entistä paremmin

Nappaa.fi -verkkohuutokauppa jälleen 27.11.2018

10.10.2018
Nappaa.fi -verkkohuutokauppa on riskitön asiakkaillemme. Se on hyvin positiivinen tapa näkyä kuluttajille ja saada uutta tehoa kaupankäyntii...

Tavoittavuutta Talvi-Helmellä

08.10.2018
Talvi-Helmi on monipuolinen, lifestyle-tyylinen teemalehti, joka tarjoaa lukijoille tuoreen katsauksen talven tapahtumiin ja tekemiseen, jut...

Mainostajan artikkeli - Tee vaikutus hyvillä sisällöillä

23.09.2018
Tee vaikutus hyvillä sisällöillä ja tavoita entistä paremmin

Kalevan jättijakelu pe 5.10.

23.09.2018
Tavoita kerralla enemmän

Kaleva - 328 000 kohtaamista lehdessä ja verkossa

19.09.2018
Uusimman Kansallisen Mediatutkimuksen (KMT) mukaan Kaleva tavoittaa

Kalevan päivän arvonta

11.09.2018
Kalevan päivän mainostilan arvonta suoritettiin tistaina 11.9.

Yrittäjälehdellä tavoitat alueen päättäjät

05.06.2018
Tavoita yrityspäättäjät sekä talousasioista kiinnostuneet ihmiset

Jaa oma kiinnostava sisältösi Kaleva.fi:ssä

07.05.2018
Uusi mainosratkaisu. Maksat vasta kun lukija on siirtynyt sisältöösi.

Oletko muistanut kertoa yleisölle kesätapahtumastasi?

02.05.2018
Tapahtumat –sivusto kerää yhteen alueemme tapahtumat

Ota yhteyttä