Asiakaspalvelu Yrityspalvelut Kaleva Oy
Kaleva mediana

Kuinka saada silmäpareja hyvälle sisällölle?

04.11.2015

Sisältömarkkinointi on tehnyt tulemistaan jo vuosia, ja tässä aallossa moni yritys onkin laittanut ansiokkaasti omat kanavansa kuntoon. Siinä missä bannerit ja lehtikampanjat ovat usein lyhyitä pyrähdyksiä, on sisältömarkkinointi kestävyyslaji.

Tärkeintä on satsata aikaa ja asettaa tavoitteet. Jos sisältöä tuotetaan hampaat irvessä keskiyöllä, kun muut työt on tehty ja lapset nukutettu, ei tuloksena todennäköisesti synny laatua, joka kiinnostaisi asiakasta tänä informaatiotulvan aikana. Toisaalta, jos sisältöä on lähdetty tuottamaan ilman sen suurempaa suunnitelmaa ja tavoitetta, homma kariutuu helposti alkuinnostuksen jälkeen.


Myös sisältömarkkinoinnissa korostuu normaalit markkinoinnin kulmakivet:

  1. Kenelle viesti on suunnattu? Personoi ja mieti keinot sen mukaan.
  2. Suunnittele: tee vuosikello, sisältösuunnitelma, aikataulutus
  3. Aseta tavoitteet niin operatiivisesti kuin strategisesti
  4. Varaa aikaa
  5. Käytä asiantuntijoita tarvittaessa

Natiivimainonnalla silmäpareja

Median keinoin on mahdollista saada hyville sisällöille rutkasti lisää kiinnostuneita silmäpareja. Kalevassa niin kuin muissakin uutismedioissa on mahdollista nostaa omia hyviä sisältöjä niille paikoille, joissa perinteisesti on totuttu näkemään journalistista sisältöä. Tämä on parhaimmillaan oiva tapa syventää viestiä asiakkaan suuntaan ja tarinankerronnalla luoda mielikuvia sekä erottautua kilpailijoista. Keinot ovat moninaiset: tekstin, kuvien ja videosisällön lisäksi voi käyttää interaktiivisia elementtejä kuten testejä, tuotevalitsimia, lomakkeita liidin keruuseen jne.

Kaleva mediana tarjoaa palvelut onnistuneen sisältömarkkinoinnin tekemiseen. Meillä on 300 000 sitoutunutta potentiaalista asiakastanne sivuillamme joka viikko. Voimme tehdä puolestasi teksti-, kuva- ja videomuotoisen sisällön ja jakaa sitä niin omissa kuin muissakin kanavissa.

Olemme asiantuntijaorganisaatio: kun oma aika ei riitä, me voimme auttaa pienestä valmiin sisällön stilisoinnista aina Avaimet Käteen – kokonaisuuksiin.

Kysy lisää omalta myyjältäsi tai Palvelupisteestämme 08-5377 180, mediamyynti@kaleva.fi

Facebook   Twitter   Sähköposti

Ajankohtaista

Palloilukevät eKalevassa 16.-17.4.

28.03.2017
Mainosta uudessa digitaalisessa teemalehdessä. Tavoitat pääsiäisen ajan lukijat ja lomailijat, joilla on aikaa rauhoittua hyvien uutisten pa...

Lauantain lisäjakelut

02.02.2017
Nyt tavoitat sanomalehdessä entistäkin suuremman lukijajoukon. Lehti jaetaan poikkeuksellisesti tilaajatalouksien lisäksi ylimääräisiin koti...

Nappaa.fi -verkkohuutokauppa tulee jälleen

02.02.2017
Nappaa.fi -verkkohuutokauppa on täysin uutta Pohjois-Suomessa ja riskitön asiakkaillemme. Se on hyvin positiivinen tapa näkyä kuluttajille j...

Lahjoitimme

25.01.2017
Lahjoitimme Oulun Kehitysvammaisten Tuki ry:lle 2000 €

Harrasta ja virkisty -liite

10.01.2017
Tavoita huikea määrä terveydestä, hyvinvoinnista ja liikunnasta lukijamme

Opiskelu- ja ammatit-liite 31.1.2017

08.12.2016
Koulutusilmoituksien tiedot koetaan hyödyllisenä ja tärkeänä.

Uutta! Kalevan oman mobiilisovellus

01.12.2016
Mobiilisovellus sisältää kaiken Kaleva.fi:n sisällön tuoreimmista uutisista puheenaiheisiin, lukijakuvista Juttutupaan ja sarjakuvista pääki...

Toivota hyvää joulua yhteistyökumppaneillesi ja asiakkaillesi

01.12.2016
Kalevan perinteiset ja näyttävät joulutervehdyssivut julkaistaan 24.12.

Black Friday

24.11.2016
Tulossa Kalevan oma Black Friday. Mainospaikkoja hullun halvalla!

Kale! - 1 vuotta

12.10.2016
Kalevan kaupunkilehti Kale! täyttää 1 vuotta. Tämä hyvän tuulen, hyväntahtoisuuden ja huumorin äänenkannattaja on löytänyt lukijansa.

Ota yhteyttä