Asiakaspalvelu Yrityspalvelut Kaleva Oy
Kaleva mediana

Kuinka saada silmäpareja hyvälle sisällölle?

04.11.2015

Sisältömarkkinointi on tehnyt tulemistaan jo vuosia, ja tässä aallossa moni yritys onkin laittanut ansiokkaasti omat kanavansa kuntoon. Siinä missä bannerit ja lehtikampanjat ovat usein lyhyitä pyrähdyksiä, on sisältömarkkinointi kestävyyslaji.

Tärkeintä on satsata aikaa ja asettaa tavoitteet. Jos sisältöä tuotetaan hampaat irvessä keskiyöllä, kun muut työt on tehty ja lapset nukutettu, ei tuloksena todennäköisesti synny laatua, joka kiinnostaisi asiakasta tänä informaatiotulvan aikana. Toisaalta, jos sisältöä on lähdetty tuottamaan ilman sen suurempaa suunnitelmaa ja tavoitetta, homma kariutuu helposti alkuinnostuksen jälkeen.


Myös sisältömarkkinoinnissa korostuu normaalit markkinoinnin kulmakivet:

  1. Kenelle viesti on suunnattu? Personoi ja mieti keinot sen mukaan.
  2. Suunnittele: tee vuosikello, sisältösuunnitelma, aikataulutus
  3. Aseta tavoitteet niin operatiivisesti kuin strategisesti
  4. Varaa aikaa
  5. Käytä asiantuntijoita tarvittaessa

Natiivimainonnalla silmäpareja

Median keinoin on mahdollista saada hyville sisällöille rutkasti lisää kiinnostuneita silmäpareja. Kalevassa niin kuin muissakin uutismedioissa on mahdollista nostaa omia hyviä sisältöjä niille paikoille, joissa perinteisesti on totuttu näkemään journalistista sisältöä. Tämä on parhaimmillaan oiva tapa syventää viestiä asiakkaan suuntaan ja tarinankerronnalla luoda mielikuvia sekä erottautua kilpailijoista. Keinot ovat moninaiset: tekstin, kuvien ja videosisällön lisäksi voi käyttää interaktiivisia elementtejä kuten testejä, tuotevalitsimia, lomakkeita liidin keruuseen jne.

Kaleva mediana tarjoaa palvelut onnistuneen sisältömarkkinoinnin tekemiseen. Meillä on 300 000 sitoutunutta potentiaalista asiakastanne sivuillamme joka viikko. Voimme tehdä puolestasi teksti-, kuva- ja videomuotoisen sisällön ja jakaa sitä niin omissa kuin muissakin kanavissa.

Olemme asiantuntijaorganisaatio: kun oma aika ei riitä, me voimme auttaa pienestä valmiin sisällön stilisoinnista aina Avaimet Käteen – kokonaisuuksiin.

Kysy lisää omalta myyjältäsi tai Palvelupisteestämme 08-5377 180, mediamyynti@kaleva.fi

Facebook   Twitter   Sähköposti

Ajankohtaista

UUTTA! Ystävänpäivän brodarikansi

22.01.2018
Ystävänpäivän kunniaksi yhdistämme Kaleva etu- ja takasivun näyttäväksi erikoiskanneksi

Harrasta ja virkisty -mainoskooste 30.1.2018

12.01.2018
Tavoita huikea määrä terveydestä, hyvinvoinnista ja liikunnasta lukijamme

Asiakkaamme ovat tyytyväisiä yhteistyöhömme

10.01.2018
Mittaamme vuosittain media-asiakkaidemme asiakastyytyväisyyttä. Asiakkaamme ovat tyytyväisiä toimintaamme.

Oletko järjestämässä tapahtumaa?

10.01.2018
Tapahtumat –sivusto kerää yhteen alueemme tapahtumat

Lahjoitimme

05.01.2018
Lahjoitimme Oulun seudun omaishoitajat ry:lle 2000 €

Opiskelu ja ammatit-liite 31.1.2018

03.01.2018
Koulutusilmoituksien tiedot koetaan hyödyllisenä ja tärkeänä.

Avoimet ovet 16.1.2018

02.01.2018
Mainostaja, tervetuloa tutustumaan upeaan toimitaloomme!

Kaleva muutti uusiin tiloihin

15.12.2017
Kalevan uuden toimitalon löydät Solistinkatu 4:stä

Toivota hyvää joulua yhteistyökumppaneillesi ja asiakkaillesi

29.11.2017
Kalevan perinteiset ja näyttävät joulutervehdyssivut julkaistaan 24.12.

Lukekaa ilmoituksia -lukijaäänestys on ratkaistu!

09.11.2017
Eniten lukijaääniä saanut mainos on Pörhön Autoliikkeen mainos

Ota yhteyttä