Asiakaspalvelu Yrityspalvelut Kaleva Oy
Kaleva mediana

Mainostajan artikkeli - Tee vaikutus hyvillä sisällöillä

23.09.2018

Miten saada kuluttaja pysähtymään hetkeksi kaiken kiireen keskellä? Hyvät sisällöt ovat yksi keino saada lukija viettämään aikaa yrityksesi viestin parissa. Median keinot, uutisartikkelit, valjastetaan myös hyvien kaupallisten artikkelien käyttöön. Artikkelit eivät ole vain mainoksia vaan antavat parhaimmillaan lukijalle lisäarvoa: vinkkejä, hyötytietoa, näkokulmia, viihdettä jne.

Tarinan ja mielikuvien avulla yrityksenne pystyy syventämään taktista viestintää ja erottautumaan kilpailijoista. Tarkoituksena on jäädä lukijoiden mieleen positiivisella tavalla ja herättää tunteita. Tarkoituksena on myös laadukkaan sisällön avulla madaltaa kynnystä ostaa yrityksen tuotteita/palveluita sekä jakaa yrityksen viestiä eteenpäin. Mainostajan artikkeli tarjoaa suoran kontaktin kiinnostuneeseen lukijaan. Se ei tuputa tai myy suoraan vaan palvelee lukijaa häntä puhuttavalla sisällöllä.

Kaleva tarjoaa yritysasiakkailleen monenlaisia sisältömarkkinoinnin keinoja, joista yksi suosituin ja toimivin on juuri mainostajan artikkeli, joka näkyy näyttävästi Kaleva.fi:n etusivulla, toimituksellisella mainospaikalla. Lisäksi artikkeli näkyy nyt myös osastosivuilla ja artikkelien alla olevassa Etusivulla nyt -osiossa. Artikkeli näkyy lisäksi kahden päivän ajan eKaleva-näköislehdessä.

Lukijamme pitävät hyvistä sisällöistä - onko kirjoittaja journalisti vai yritys; sillä ei ole merkitystä kunhan sisältö on hyvää ja tuottaa lukijalle lisäarvoa. Jälkikäteen analytiikkamme kertoo monta mielenkiintoista seikkaa ja opit myös asiakkaistasi: kuinka paljon sisältöä on luettu, kauanko sen parissa on vietetty aikaa, onko lukija päätynyt yrityksen sivuille tai vaikkapa kiinnostuneiden profiilin: ikä- ja sukupuolitiedot, kiinnostuksen kohteet jne.

Mainostajan artikkeli - lyhyesti

Mainostajan artikkeli tuo yrityksesi viestin osaksi lukijoidemme uutispäivää. Hyvällä sisällöllä saat lukijan pysähtymään ja viettämään aikaa yrityksesi viestin parissa. Artikkelin koti on Kalevan kaupallisella sivustolla ja se jää elämään julkaisun jälkeenkin löytyen sopivilla hakusanoilla hakukoneista. Artikkeliin kuuluu 1vrk yksinoikeusnäkyvyys sekä 6vrk Yhteistyössä -näkyvyys Kaleva.fi:ssä sekä 2 päivän näkyvyys eKaleva-näköislehdessä.

Artikkeli näkyy kuten journalistien kirjoittama artikkeli ja muoto voi olla tekstiä, kuvaa ja/tai videota ja voi sisältää erilaisia elementtejä kuten testejä, kilpailuja, testiryhmiä, arvontoja, laskureita, lomakkeita, infograafeja, livelähetyksiä jne.

Kiinnostuitko? 
Kysy lisää omalta yhteyshenkilöstäsi tai Kalevan Palvelupisteestä p. 08 5377 180 tai mediamyynti@kaleva.fi 
Kysy myös muista sisältömarkkinoinnin ratkaisuistamme. 

Näkyvyys eKaleva-näköislehdessä:

Facebook   Twitter   Sähköposti

Ajankohtaista

Nappaa.fi -verkkohuutokauppa jälleen 27.11.2018

10.10.2018
Nappaa.fi -verkkohuutokauppa on riskitön asiakkaillemme. Se on hyvin positiivinen tapa näkyä kuluttajille ja saada uutta tehoa kaupankäyntii...

Tavoittavuutta Talvi-Helmellä

08.10.2018
Talvi-Helmi on monipuolinen, lifestyle-tyylinen teemalehti, joka tarjoaa lukijoille tuoreen katsauksen talven tapahtumiin ja tekemiseen, jut...

Mainostajan artikkeli - Tee vaikutus hyvillä sisällöillä

23.09.2018
Tee vaikutus hyvillä sisällöillä ja tavoita entistä paremmin

Kalevan jättijakelu pe 5.10.

23.09.2018
Tavoita kerralla enemmän

Kaleva - 328 000 kohtaamista lehdessä ja verkossa

19.09.2018
Uusimman Kansallisen Mediatutkimuksen (KMT) mukaan Kaleva tavoittaa

Kalevan päivän arvonta

11.09.2018
Kalevan päivän mainostilan arvonta suoritettiin tistaina 11.9.

Yrittäjälehdellä tavoitat alueen päättäjät

05.06.2018
Tavoita yrityspäättäjät sekä talousasioista kiinnostuneet ihmiset

Jaa oma kiinnostava sisältösi Kaleva.fi:ssä

07.05.2018
Uusi mainosratkaisu. Maksat vasta kun lukija on siirtynyt sisältöösi.

Oletko muistanut kertoa yleisölle kesätapahtumastasi?

02.05.2018
Tapahtumat –sivusto kerää yhteen alueemme tapahtumat

Erinomainen tilaisuus näkyä hyvien uutisten parissa 2.5.2018

09.04.2018
Kaleva:xtra kokoaa parhaat jutut

Ota yhteyttä